ta min hand, det är mörkt & vi ska åt samma håll <3

tycker om dig <3

bläää vilka tråkiga studiebesök jag varit på idag :/ oh du gör det ju inte bätttre *kräkas*
shit vad folk kan snacka om extremt ointressanta saker!

men denna dagen har varit helt underbar ändå :D först träffade jag min söta sisela i stan efter
skolan. sen kom söt christian :D och vi gck runt oh leta jacka åt sisse ^^ så drog hon och vi
knallade runt i stan och pratade en massa :) sen kom rosemarie ;b va ett tag man träffa henne
minns inte ens när det var sist men nångång i förra veckan iallafall. sen kom sisse tillbaka
och vi drog till nollnitton :/ träffade iallafall min söta mimmi där :D men drog därifrån ganska så
snabbt haha!
sen så gick vi runt oh bara pratade och hade det underbart fram tills christian åkte :'(

så nu sitter man här oh lyssnar på musik, pratar med sötpojken och ska snart börja packa, åker ju
hem till gäääävle imorgon igen ;b

asså hur jäwla dum får man bli?! du har fanemig inget att tänka med!



CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback