tidsfördriiv ...

Är du svartsjuk?
jo det är jag men det är oftas bara för att jag inte vill förlora personen ifråga.

Vilket ämne gillade du mest i skolan?
typ svenska :]

Nämn ett jobb som du aldrig skulle kunna tänka dig att ha?
städerska kanske .

Är du troende?
nej.

Vilken färg har din tandborste?
rosa oh vit

Har du åkt ambulans nån gång?
ja när jag var mindre.

Tycker du om DrPepper?
urk!

Har du fått massage nån gång?
jadå ;]

När klippte du dig senast?

för en månad sen

Sötlakrits eller saltlakrits?

salt.

Ser du dig själv som lång eller kort?

kort och mini i jämförelse med vissa ;]

Vad har din mobiltelefon för märke?
lg

McDonald´s eller Max?
donken.

Har du ett överkast på din säng?

nein.

Har du brutit nåt ben nån gång?

nope.

Använder du ett bokmärke eller gör du "hundöron" i böcker?

haha jag gör "hundöron".

Hyrfilm eller biobesök?
det är mysigaste med hyrfilm men det är allt trevligt på bio med.

Tycker du om ord?
woot?

Minns du någon speciell person från din barndom?

självklart.

Har du hår på ryggen?

nej.

Äter du fiskbullar?
jadå.

Beskriv din humor:

riktigt sjuuuuk!

Använder du morgonrock?

sometimes.

Sist du dammsög, dammsög du bakom soffan då?

har ingen soffa xD

Nämn en sexställning du gillar:

haha det där håller jag för mig själv.

Har du ordning eller oordning i dina byrålådor?
just är det ingen reda alls :( noot good!

När blir man vuxen, enligt dig?
oj nu måste jag tänka efter.. hmm det är när man har ett stadigt jobb och bor inte hemma och att man hittar en egen lösning utan att fråga mamma och pappa massa saker hela tiden.

Använder du balsam efter schamponeringen?

nepp oftas inte.

Nämn en skiva ur din skivsamling:

skivan som slog upp var gyllene tider.

Vad gjorde du i går kväll?
jag var med sisela :]

Yngre eller äldre män?

äldre helt klart.

Använder du accessoarer?

så gott som varje dag. jag kan inte gå ut utan väska och armband. jag känner mig så fruktansvärt naken annars.

Har du varit riktigt, riktigt megafull någon gång?
Mega full och megafull men visst har man druktigt lite för mycket då oh då.

Vill du skaffa barn?
vet inte.

Hund eller katt?
hund

Har du några syskon?

yes.

Gillar du att shoppa?

vem gör inte det? ;)

Var är dina föräldrar ifrån?

mamma är från helsingland.

Har du hånglat med någon av samma kön?

oh no. icke är man fjortis.!

Vilken kanal tycker du bäst om?
trean oh feman.

Brukar du handla på second hand?

jora, det händer.

Har du en tatuering någonstans?

ja :]

Jeans eller shorts?
jeans.

Var fikar du helst?

på nian. mysigt och så sen ser man massor av människor.

Vilken butik hittar du alltid någonting i?
h-m, de har allt :)

Vinter eller sommar?

sommar.

Vem står dig närmast?
min mamma.

Vilket klädesplagg är ditt bästa köp?

jag älskar min skinjacka från mq

Till vilket land skulle du vilja åka?

thailand

Var bor du om 10 år?
i gävle tror jag nog. eller förhoppningsvis med honom här i örebro

Världens bästa uppfinning?

det är nog mobilen. vad skulle man göra utan den?

Mammagris eller pappas lilla flicka?

mammagris.

Hur svarar du i telefonen?

hej det är caroline :]

Har du någon dålig ovana?
biter på naglarna.

Skulle du kunna byta liv med någon, och i så fall med vem?

jag är rätt nöjd med mitt så nej tack.

Är du duktig i skolan?

att man är. näe men man försöker ju, that is it!

Kommer du ihåg första kyssen med din första kärlek?

haha klart man gör det.

Kommentarer
Postat av: Jessicka

Din ovana ska du ialla fall komma ifrån nu för vi ska tillsammans sluta bita på naglarna ;) <3




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback