we were young and wild and free.

tråååk dag ju. ingen han. oh jag hade bara en lektion i skolan idag jäwla onödigt liksom är precis lika imorgon och på fredag men då är det bra :D
ska hämta jessy vid stationen lite över ett ju <3

idag har jag vart så duktig och nästan fixat klart i mitt rum. är jewligt trött just nu. :]

på tal om han. jag har bestämt mig för att skita i mina känslor och vara hans vän. älskar honom mer som än vän så då får det förbli så :] jag kan klara det.

nu ska jag bädda min säng (a) oh se på finalen av project runway :] hejja jeffrey

bara en dag kvar nu. gumman <3

imorgon börjar jag ett så då blir det sovmorgon :]


CIAO!

Kommentarer
Postat av: Jessicka

Imorgon kommer jag till dig gumman <3
Ska packa lite senare ikväll och det sista imorgon innan jag åker ( ja tandborste och sånt som jag måste använda ikväll och imorgon innan jag åker)
längtar, vi kommer ha det så kul!!
Du förresten, vart ska jag sova när jag är hos dig ?
hahaha ^^
Pusssss(L)




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback