40 frågor 40 svar.

1. När gick du upp idag?
Typ halv ett.

2. Diamanter eller pärlor?
diamond are a girls best friends, eller hur är det dom säger?

3. Senaste filmen du såg på bio?

Härmed förklarar jag er Chuck och Larry, med jessy i sthlm.

4. Favorit-TV- program?
Greys anatomy.

5. Vad åt du till frukost?

Ost och skink-paj.

6. Vad är ditt andranamn?
Ida.

7. Din favoritmat?

Lax.

8. Vilken mat gillar du inte?

Blodpuddig är det värsta som finns.

9. Favoritchips?
Dill.

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Håkan Hellströms nya För sent för Edelweiss.

11. Vilken bil kör du?

Har inget körkort än.

12. Favoritmacka?

Baguette med tonfiskröra.

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?

Egoism

14. Vilka är dina favoritkläder?
Mitt hellokitty linne och min tunika.

15. Om du fick åka vart du ville på semester?

Tokyo.

16. Favoritklädmärke?

HM's Divided.
 
17. Var vill du dra dig tillbaka?

Oj.. jag vet inte.. jag planerar inte så långt i förväg.

18. Favorittid på dagen?

Lite efter 16.00 när skolan slutat.

19. Var är du född?
Gävle.

20. Vilken är din favoritsport att se på?

Fotboll.

21. Coca Cola eller Pepsi?
Ingen av dom, Fanta om jag får välja.

22. Fotboll eller ishockey?

Fotboll.

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?

Nattuggla.

24. Pedikyr eller manikyr?

Manikyr.

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?

Skolan börjar på måndag (.... gud så spännande.)

26. Vad ville du bli när du var liten?

Neurokirurg

27. Bästa barndomsminnet?

All underbar tid i Bollnäs. <3

28. Varit i Afrika ?
Nej förfan!

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?

Nej. varför skulle jag vilja det?

30. Varit med om en bilolycka?
Nej.

31. Favoritdag i veckan?
Fredag, då börjar helgen.

32. Favoritrestaurant?
Vet inte om jag har någon.

33. Favoritblommor?

Rosor.

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
Pizza Planeten.

35. Äger du en cykel?
Jadå.

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Gina och HM.

37. Läggdags?
Runt midnatt.

38. Vad lyssnar du till just nu?
Kent - Hur jag fick dig att älska mig.

39.  Favorit färg

Rosa.

40. Hur många tatueringar har du?
Tre.

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback