And bad times too like you.

jao jag kollade ju på filmen igår kväll som jag sa men sen kunde jag jag inte soova ;/ så jag var uppe hela natten. och gick iväg till skolan trött som en jävla mupp oh så gick jag och hämta sisela innan skolan. jävla skitväder var det också vi såg ut som två dränkta katter som flydde in på toan när vi kom til skolan. haha! När lektionen typ hade börjat oh vi hade jobbat ett tag kom en annan lärare in i klassrummet och frågade om han fick störa lite, klart han fick för han sa att vår lärare som vi skulle ha i eftermiddag fortfarande var sjuk så jag blev skitglad ;D så att jag slutade elva idag och drog in till stan med sisela och lalla runt där lite innan vi gick till ica och åkte hem till mig och fyllde mitt kylskåp :]

sen satt vi oh kolla på massa humor och skrattade som idioter :] vi såg typ happy tree friends, björn gustavsson och boys on wheels :]]

inatt när jag var typ sådär ööövertrött så kollade jag på heartbraek hotel och guud vad jag satt och garvade för mig själv. det var säkert inte särsildt kul men jag garvade ändå. haha!

jag var ju som sagt trött som fan så när klockan var typ fem la jag mig i sängen bara för att vila men jag somnade visst och vaknade igen nu :] så jag ska la bara sitta här en stund nu sen lägger jag mig igen. såå skönt vart det ju.

GRATTIS GUMMAN, SÅ JÄWLA GLAAAAD FÖR DIN SKULL <3.


nej men typ godnatt på er. fast egentligen hur  bra är det att sova nu tänk om jag typ vaknar mitt i natten. orka?! äh skitsamma jag är trött.


PUSS ;*

Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

okej :p




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback