Baby don't hurt me, don't hurt me no more.

Ingen sovmorgon idag ju men var pigg ändå. :] haft en underbar dag. först var jag i skolan typ två timmar sen tyckte vår lärare att det var för fint väder så han släppte iväg oss :]. då drog sisse oh jag hem till henne en stund inna vi gick ut oh solade i en park inärheten där hon bor. eller först gick vi oh köpte mindre kulor till mitt snakebite. ;>

vid kvart i två drog jag till stationen oh möta mamma :] vi gick och åt pizza på pizza-planeten. vi satt ute oh åt. herregud asså det är bara april oh man kan sitta på ute-serveringen redan. myspys! vi satt länge oh åt och bara pratade. jag är typ världens underbaraste mamma <3. såå glad att hon är här!

imorgon ska mamma följa med till skolan. hon har typ bara vart där en stund på föräldrarmöte förra året. aldrig varit med oh sett på lektionerna eller träffat mina "coola" (vissa) lärare. sen ska vi checka läget i city :]


PUSS ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback