Bortom regnbågen finns nattens stjärnmaskin.

Okej nu var första skoldagen över. Fast det har varit en sån där heel snurrig dag då läraren var sjuk han smsade mig typ en timme innan jag skulle till bussen så jag var ju typ halv färdig och pallade inte att lägga mig igen så när klockan var elva va jag hemma hos sisela :] va med henne fram till fem i två då hon började skolan idag. Vi hann med en massa idag. Först satt vi hos henne och pratade en massa sen gick vi till stan och banken. Sen köpte jag Hello Kitty godis hihi :]]

Sen på ASL lektionen var vi bara tre elever så vi hade rätt lungt haha. Riktigt sköönt för alla tre satt och gäspade som idioter.

ikväll har diskat och städat en del. blev inte helt klar men jag är sååå trööött. gör klart resten imorgon jag borde plugga ikväll men jag orkar inte eller har inte heller nån motivartion att börja. kommer väl på nåt bra att säga till läraren imorgon.

Nu kollar jag på prison break :] lika spännade som vanligt om inte värre ikväll! sexy boy ;]


jag va läskigt paranoid idag ;/ ... oh så såg jag han ;D

 


 

CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback