Calleth you cometh i.

Jag börjar bli galet rastlös av att bara se film oh trååk. men efter mina "otroligt trevliga" nätter orkar jag inte ett jävla skit. på dagarna slipper jag iallafall hostan men då är det febern som går upp och ner hela tiden istället. FUCK! Inatt såg jag iallafall skräckfilm med Danne sen så pillade jag lite på min blogg. Riktigt nöjd blev jag med tanke på att det är första gången jag ger mig på det. :]

Idag så var det iallafall greys anatomy :> så bäst. Så söööt Derek var mot Bailey på slutet. hihi.

Sitter och lyssnar på gamla The Ark låtar :] läängesen man hörde dom nu ju. Ska väl snart krypa ner igen framför nån film eller läsa min bok som faktiskt är bra. det är inte ofta jag tar tag oh läser böcker längre.


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback