Can't stop miss you fucker.

jag trodde att jag skulle slippa hostan nu men inte då inatt var det dags igen. jag la mig runt tolv och efter en stund började jag hosta som en idiot och hostade tills jag kräktes. ;/ fyfan! somnade tillslut vid halv fem av utmattning. så idag har jag varit död typ. bara legat i sängen .. skitkul. jag som faktiskt ville tillbaka till skolan nu oh vara med mina sööta dunbollar <3 saaaknar ju dom! och imorgon har jag inga lektioner med dom. imorgon måste jag försöka komma iväg till skolan annars stryper läraren som jag har mig imorgon för då blir det fjärde lektionen med henne som jag missar irad. men just onsdagarna hatar jag.

så idag har jag bara sett på film oh tv. läste lite i min bok också men orkade inte hålla upp den. jag vet jag är grymt svag när jag inte är pigg. som en jävla kärring.

när jag väl lyckades somna inatt hade jag en väldigt mysig dröm :] hihi.

på fredag ska jag oh rosemarie se på sisses teateruppvisning istan <3

nu ska jag nog krypa ner oh snegla på filmen på trean. verkar riktigt bra.


Puss& Kram vi ses på stan!

Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

Längtar till fredag och se på detdär :)




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback