Die die die my darling.

Vilken jävla natt jag hade. trodde fan jag skulle hosta upp alla mina organ och shit så ont jag har ibåde rygg och mage nu ;/ jag hostade flera timmar inatt tillslut orkade inte magen mer och jag kräktes en massa. jag lär väl ha väckt hela grannkapet. sorry. !

så idag blev det bara att slappa framför massa gammla såpor och film. tråååk. vill ju till praktiken. men blir nog hemma imorgon med. har jag tur kommer jag iväg torsdag och fredag :]

nu ska jag nog bara sitta här en stund till. känner att febern är på väg igen. jag blir såå svag när jag blir sjuk. ;S

Jag saknar Örebro och mina sööötisar <3.


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback