Dream my days away.

galet tråkig dag i skolan för sisse är sjuk och jag är inte så jäwla pigg jag heller, helt svälld i halsen oh det bubblar och har sig i näsan. Skitkul ;/
Sen så har jag varit med evve och färgat hennes hår. Blev kanonsnyggt med mörkbrun sen ljusbruna/guldaktiga slingor :] Riktigt nöjd med det måste jag säga.

Nu sitter jag är med min varma oboy och skriver. ska nog snart lägga mig. ingen lust alls att bli sjuk just nu. ska bli skönt med helg första helgen på läänge i örebro. :]

Rosemarie oh jag funderar på att prostituera oss till sommaren, bästa sommarjobbet ju ;] right? haha!


PUSS ;*

Kommentarer
Postat av: Freddy

Nej,!
Du får banne mig hitta ett annat sommarjobb hurru ;)




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback