Du faller när jag står.

Sitter typ och halvsover i sängen just nu. sov inge vidare inatt heller men imorse så hände något så öronvärken försvan men det ska vi inte gå in på här ;S jag är bara glad att slippa den!

men det blev ingen skola idag iallafall .. :/ passade på att sova typ två timmar för att inte vara heelt borta i huvudet. Sen gick jag upp och gjorde mig iordning och packade ner det sista innan jag drog in till stan oh träffade sisela och annica och vi åt lunch på donken. värsta skumma gubben som satt brevid oss oh lyssnade på mitt och annicas samtal om B .Gustavsson oh när vi garvade garvade han också och då började jag såklart att garva mer :D.
annica följde med oss till stationen och vinkade av oss :] på tåget kollade sisse och jag å två filmer; american girl och så en av mina favorit filmer; JallaJalla :] guud va vi garvade. haha!

ikväll har jag nog haft min lugnaste valborg på mååånga år .. :] men haft vääldigt mysigt med mamma och suttit och kollat på sån där utomhus-teater på tv. guuud vad vi skrattade. älskar sånt! dag-otto är typ min idoooool ;D

funderar vad jag ska göra nu om jag ska sitta kvar här i sängen oh tralla runt oh digga musik eller om jag ska lägga mig och sova fast jag börjar bli rätt pigg så jag kanske ska gå in till broder D. :]

imorgon ska jag träffa kim :] har inte träffat min gullunge sen jag var hemma på praktik första veckan .. är ju evigheter sen. han lär ju ha växt som satan!

och grattis kungen! HAHA!


PUSS ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback