En dröm för oss som längtar.

Nu har mamma åkt hem och jag får sova i min säng igen :]]. Guud så trött jag är .. men det är typ bara två och en halv dags skola. men imorgon är det lång dag .. ;S seegt hade vart bättre oh tagit bort mina två och en halvs håltimme oh haft lektionen då men typ bara jag som kan då :/ men jag tillbringar mina håltimmar med sisse <3.
oh det ska bli sköönt med långhelg i gävle :] ...

sitter och kollar på I sanningens ögonblick. det är riktigt roligt att se när dom svarar på alla dom där extremt pinsama frågorna ;] haha!

förlåt. förlåt. förlåt! jag ska ändra mig. jag lovar. jag vet att jag beter mig som helvete oh jag ångrar det men det ska bli bättre nu :] i can do it!

på tisdag ska sisse och jag till marieberg :] trevligt.


PUSS ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback