Har jag äntligen lyckats glömma?

idag har mamma vart iskolan med mig. riktigt trevligt faktiskt :] så fick hon träffa lite lärare. så satt hon oh min samhällslärare och diskuterade massa. haha! sen åkte vi till stan oh trallade runt överallt innan vi gick till kinamuren och käkade. myspys var det där :>.

imorgon ska vi åka till marieberg och checka läget där. men först ska jag sooova läänge för jag är trött som en jäwla apa. ska nog fan ta oh lägga mig strax. var uppe alldeles förlänge inatt och pratade med mamma sen upp tidigt som fan oh iväg till skolan.

Seriöst?! Förstår du inte? ATT INGEN TYCKER OM DIG! JÄVLA -----HORA.


I need a hero ... <3.

.. ibland tänker jag tilbaka på det vi hade oh vad vi kunnat haft .. och jag saknar det.


PUSS ;*

Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

vem då?




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback