If you could see me now.

Nu är jag i Örebro igen och jag känner mig faktiskt glad och verkligen på topp inför en vecka i skolan. Enda sen i Torsdags har allt känts helt perfekt :] Känns verkligen kanon. hatar att må som jag gör ibland.

Och nu funkar mitt internet igen och förhoppningsvis håller det i sig ... :].

Åkte tillsammans med Sisse idag till örebro <3. vi har verkligen sjuuuk jäwla humor. haha! men jag äälskar den verkligen :] tror typ heela tåget hörde oss.

när jag kom hem så diskade jag :] riktigt duktigt, yeah!

satt ock kollade på det där nya sanningsprogramet på feman. riktigt sjuuuka frågor dom får svara på. jag skulle inte vilja byta med stackarna ;/

Jag har egentlien läxa till imorgon i Amerikans teckenspråk men eftersom min dator varit död för det mesta under veckan så har jag inte kunnat gjort den så det får bli en dålig ursäkt imorgon.

ska ta ock packa upp lite nu så jag slipper ha det efter skolan imorgon har ju långdag oh då brukar jag vara typ död när jag kommer hem och imorgon måste jag se Prison Break, det är såå grymt spännande nu :D


PUSS ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback