I'm happy ;>

Idag har det varit en sån där dag där allt är precis perfekt :D såå jäwla glad är jag idag. I morse vid tio kom en gubbe oh fixade mitt internet sen så åkte jag till skolan och hade lektion med sisela :D lika roligt som vanligt! så hann jag bara sluta så fick jag sms av Jonas att han var i örebro oh så blev jag skitglad <3 gick först och piercade mig :] sisse följde med, ÄNTLIGEN är det gjort. som jag har längtat, sen gick eller snarare nästan sprang vi till stationen och träffade jonas typ femton min innan han skulle dra vidare mot motala. SÅÅ JÄWLA GLAD ATT JAG TRÄFFAT DIG <3. Du är en av dom bästa vänner man kan ha.

Nu i kväll har jag och sisse först varit hos mig oh käkat sen åkte vi för att se på fotbollen men det sööööög verkligen. FYFAN! så vi åkte tillbaka till mig och var här ett tag. Myspys.

nu borde jag packa och lägga mig snart. så jag kommer upp till skolan imorgon (a).



PUSS ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback