Life in plastic, it's fantastic!

*GÄÄÄÄSP* shit så trött jag är idag men det vet jag ju precis vad det bror på. sisse oh jag var uppe alldeles förlänge och tvättade inatt. Vi är ett jäwligt udda par. HAHA! men varför vara normal i en sjuk värld?! :]

jag var ensam på samhällen idag, jäwla lugnt det var! eller ja sisse var med dom första tjugo minuterna. sen på idrotten blev det ingen HLR :/ vi var typ inga elever heller så det blev fotboll ute i den fina vädret. som tur var kom johan till svenskan så då var det bara jag och han :D Han har piercat bröstvårtan den jävlen ;] satan så ont!

nu ska jag ta oh se på film :] så har man sovmorgon imorgon. guud så skönt. börjar halv tolv :D sen lär man hem oh damsuga innan mamma kommer på torsdag. <3.


PUSS ;*


Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback