Och glitterfåren hoppar runt.

nu är jag äntligen tillbaka i MIN lägenhet. guuuud så skönt. jag har saknat min lägenhet och mina vänner. men nu blir allt som vanligt igen :] åkt tåg med sisse i nästan fyra timmar idag. blev ett sånt långvägståg eftersom siselas tåg var försenat och jag ville åka med henne. och vi skrattade som galningar och skämde ut oss som vanligt. sen på slutet somnade vi nästan :] haha! saknat dig i massor gums <3.

ola hade ramlat ner från väggen så nu står han här brevid hahah! jävla ola ;] men jag orkar inte sätta (på)upp han ikväll hahah!

jag borde iallafall packa upp lite grejer och så sen så tar jag och städar och packar upp resten när jag kommer hem imorgon kväll. har ju lååååångdag imorgon ;/ måste ta och packa upp alla böcker oh skit som ska med imorgon till skolan ikväll iallafall. oh så lär jag vattna blomhelvetena.

jag har ont i nacken. satt väl och spände mig på tåget. :/ ajaj ..

sååå skönt att sitta och lyssna på min musik hur höögt jag vill och ingen mamma som säger att det är dåligt eller för högt ;D yeah!



Puss & kram vi ses på stan.!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback