Så var vi långt långt långt härifrån.

Tror faktiskt mina öron är lite bättre idag eller så är det för att jag är hööög på ipren som jag inte känner så mycket :>. jag tvingade iallafall ut mig i den fantastiska vädret idag och tog en sväng till marieberg med sisse <3. myspys! vi tralla runt där ett tag oh så gick vi och åt. var typ helt folktomt där.

nu håller jag på packa oh har mig för imorgon åker jag til gävle :> först ska jag iväg till skolan på en lektion innan sisse oh jag drar hem till henne och hämtar väskorna. sen så ska vi käka lunch tillsammans med annica istan innan vi drar till tåget :]

ooooh jag älskar vädret just nu även om jag klagar lite då oh då.


PUSS ;*

Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

Men orka fira, blir till att va med morsan ikv. MArtin jobbar. Hehe. Hur ska du fira?




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback