This world is just illusion.

hade ju sovmorgon idag till halv tolv bara för att första lektionen var inställt men typ tio min innan jag skulle kliva upp ringde min andra lärare och sa att vi kunde skita i hans lektion också :] härligt! så idag har jag varit duktig oh pluggat lite hemma för en gångs skull. :] så har jag fixat lite så det ser hyfsat ut när mamma kommer imorgon.

nu sitter jag och kollarpå greys anatomy. ÄNTLIGEN! det är varit sport två veckor irad nu ;S trååååk!

kollade på förtrollad idag med patrik dempsey :] riktigt gulliiig film. älskar disneyfilmer! oh så är ju patrik så jäwla heeet ;]


PUSS ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback