Took your soul out into the night.

snart blir det faktiskt sängen för mig. är grymt jäwla trött *gääsp* har vart en kanon dag idag :] vart på köpis med mamma oh checkat läget. köpte lite grejs; två skitsnygga stora vita kuddar med rosa stjärnmönster på som jag ska ha i min nya säng som mamma nog ska hämta i veckan :] myspys. ska ändra om mitt rum här hemma men det blir till sista aprilhelgen när vi åker hem på onsdag för nästa helg kommer mamma ner till örebro :D ska bli skitkul sist hon var ner va ju typ i början på oktober.
just ja .. tillbaka till dagen :] köpte också lite små saker på hm; typ glitter, hårspray, fickspegel, borste, hårfärg och en extremt söööt liten box med typ tops och bomull i med hello kitty <3.

nu ska jag strax gå oh tvätta mig och greja. linserna börjar skava oh mina piercingar kliar. haha! men dom lääker ju :] jag äälskar mitt nya snakebite. :D

kom på en annan sak; sisela oh jag hade ett rätt intressand samtal i tordags vid middagen .. att det är riktigt fucked up att människor lägger flera miljarder på typ massa rymdgrejs som att försöka hitta liv på andra planeter oh sånt istället för att lägga alla dom miljaderna på att hitta bätte botemedel mot dödssjukdomar som typ cancer. världen är sjuuk ..


PUSS ;*


Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback