Another rainy day.

Jag hatar verkligen regn allt blir så jävla grått & tråkigt och bara man sticker ut näsan blir man helt dränkt och ser ut som helvete i håret! Jag är rätt nojjig när det gäller mitt hår. Haha.

Idag gick bussen sönder när jag skulle till skolan efter att vi åkt en hållplats sen blev vi stående där i typ 25 min.

Så har jag haft rättskunskap idag det är så jävla tråkigt, en massa om Sveriges lagar. Har suttit och bläddrat i Sveriges lagbok idag, finns tusentals lagar. Så följde jag med Rosemarie till akuten sen har jag ätit och nu är Sisse här.

Och det var världens snyggaste sjukskörteska på akuten ;D

Hörs senare!

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback