Den kommande hösten.

Vid den här tiden om en vecka har jag vart i skolan på upprop, och det känns inge vidare alls jag känner fortfarande ingen motivartion till att gå i skolan alls. Men jag måste verkligen försöka fixa det här nu, det är posetiva tankar som gäller.

Får tänka på att jag kommer tillbala till Örebro, min lägenhet som jag faktiskt saknar och mina vänner som jag saknar mer än något annat just nu, och även på att denna höst kommer bli otroligt rolig, har ju lite saker att se fram emot iallafall.

Åker ju till Finland med mamma ett par dagar och trallar runt i Helsingfors och shoppa, och så ska vi till Stockholm oh shoppa där med och förhoppningsvis bo på Plaza eller Hilton vilket säkert blir skitmysigt. Så hade jag tänkt fixa mitt hår, göra minst två av mina tatueringar jag planerat och så ska jag få en ny kamera av mamma.

Och så sen i februari lämnar jag&mamma Sverige för sol&bad i två veckor, kan inte bli bättre. I februari har man nog lessnat på kylan och snön.

Jag städade aldrig mitt rum inatt, blev för trött så jag fixar nog det lite senare idag och så ska jag ta och fixa lite med allt som ska packas, man kan ju börja lite smått så man slipper ha allt kvar i slutet av veckan.

| Ska snart se på Cityakuten, hörs lite senare! Puss ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback