Drömmen.

Sitter och väntar på Sisse hon skulle hem och fixa till sig sen skulle hon komma över igen, bussen till stan går 13:50.

Jag behöver bara skriva av mig lite om min dröm inatt, kan inte skriva vad det handlar om pga att två specialla personer läser min blogg. Men drömmen gav mig en sån underbar känsla och jag önskar att den nångång blir sann men jag vet att den aldrig blir det. Kan berätta att jag drömmde om en man, en man jag alltid älskar och alltid kommer att älska oavsett vad men ett liv med honom är omöjligt, det är sjukt.

| Ska ta och göra klart det sista så jag är helt klar när Sisse kommer. Puss ;*


Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback