En lugn lördag.

Gick till Sisse vid 14:00 sen låg vi och kollade på tv ett tag innan vi gick iväg och åt kebab och pizza. Sen har vi suttit och myst framför tvn och sett två filmer och ätit chockladpudding.

Först en skitbra film om en kvinna som åker iväg till afrika typ och försöker hjälpa sjuka och fattiga människor, kände flera gånger hur tårarna börjar rinna. Sen en halv sjuk komedi om ett gäng killar på en svensexa och så råkar en av dom döda en hora, garvade rätt mycket. Men jag och Sisse har rätt sjuk humor.

Kom typ precis hem från Sisse och ska väl lägga mig snart, börjar bli trött. Blev en lugn lördag men det behövdes efter nattems äventyr haha.

*slängpuss*



Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback