En strulig tågresa och idol-cicci.

Efter en strulig tågresa är man tillbaka i Örebro, när vi satt oss på tåget och årt typ 20 min (till Storvik) blev det byte till buss pga nåt jävla fel så vi åkte buss till Avesta (typ en timme) innan vi byte till tåg igen fram till Örebro. Men måste säga att vi hade grymt kul jag och Sisse, haha! Hon råkade skräma mig så jag ramlade ner i golvet.

När jag var in på pressbyrån i Gävle för att köpa halstabletter medans jag väntade på Sisse så stod idol-cicci framför mig i kön, inte för att jag är speciellt stort fan av henne med jag fascineras av hennes tatuerade armar, dom är farligt vackra!

Nu sitter jag och äter tonfisksallad har typ nästan kommit in jag har varit hos SIsse och färgat hennes hår, blev rätt bra men slingorna blev inte riktigt den färg dom skulle.

Träffade gulleplutten en snabbis innan jag åkte till stationen också och han passade på att bita mig i lillfingret för att  berätta att han har fått 4 nya tänder.

Ska bara ta och packa upp lite snabbt och göra mig klar för sängen känner mig lite halv krasslig, ont i halsen och näsan har börjar rinna. Jag har verkligen inte lust att bli sjuk igen eftersom jag var sjuk för typ 3 veckor sen men vad kan jag vänta mig när jag umgåts både med Sisse och andra som varit försylda.

*slängpuss*


Kommentarer
Postat av: Linn

glöm inte, du är inte ensam om att vara förkyld :/




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback