Första skoldagen | My girls are the best!

Haha, jag var inte lange i skolan idag alls hade forst upprop sen samling bara vi handels|logestikare. Sen gick jag och Sisse till ICA en snabbis innan vi akte hem. Just ja, har fatt en ny larare ocksa, en kvinnlig det behovs verkligen pa Tullangen ar typ bara karlar dar.

Nu ikvall har jag varit inne hos Rosemarie med Sisse och shit sa kul vi har haft, vi har garvat som idioter och haft massa skojj for oss och udda samtalsamnen.

Imorgon borjar vi klockan 9.00 och ska traffa dom nya eleverna som borjar i skola och ska ta hand om dom.

Nej nu orkar jag fan inte skriva nat mer for blggen ar helt at helvete kan inte skriva a a o om ni fattar, haha! Ska in till Rosemarie ett tag.

| Nattinatti, puss ;*

Kommentarer
Postat av: Niklas

Jobbigt att inte kunna skriva å, ä och ö...




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback