Fullt med stjärnor på himlen.

Lektionen vi hade idag var inte lång, vi typ bara presenterade oss och små pratade lite om vad psykologi var för något. Det kommer bli väldigt intressant och läraren verkar riktigt hyfsad. Och gruppen va riktigt bra, kännde alla mer eller mindre och jag fick tag på Sisse så hon var med hon också.

Sen efter det gick jag och SIsse till hennes gammla familj och hämtade dom sista sakerna där och gick på ICA innan vi åkte hem sen har vi inte gjort mycket mer, sett en rätt så bra film med Rosemarie ikväll.

Gick från Sisse nu runt 23:40 och det var alldeles stjärnklart på himlen, så mysigt. Får mig att minnas den kvällen förra året.

Lektionen vi har imorgon fm är inställd så jag börjar inte först 12:20 imorgon men annars ska vi börja 08:10, orka?!

Jag har ont i min fot, tror det är en glasbit på väg ut som jag trampade in i sommras nångång.

Dagens roligaste;
På en film kallades en man för Einstein av sin pappa och Rosemarie säger:
- Fan va taskigt att kalla han det!
Jag:
- Varför det?
Rosemarie:
- Elakt ju.
Jag:
- Vet du vem Einstein är?
Rosemarie:
- Ja.
Jag:
- Han är typ världens smartaste!
Rosemarie:
- Jahaaa! Jag trodde han var ett monster!

HAHAHAA!


*slängpuss*

Kommentarer
Postat av: Niklas

Hahaha trodde hon att Einstein var Frankensteins monster? =)

Postat av: Rose-Marie

höhö

2008-08-26 @ 16:51:33
URL: http://modelrosemarious.blogg.se/



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback