*gäääsp*

Jag har sovit typ lite mindre än 4 timmar inatt så jag lär vara rätt trött om ett tag, just nu känner jag mig faktiskt rätt pigg. Hade en riktigt konstig dröm inatt ibland blir det verkligen helsnurrigt i drömmar, där kan allt hända. Drömmde iaffalaff att jag började jobba med att sälja medel till män mot håravfall och försökte sälja det till min mentor som är ganska så tunnhårig men han tyckte inte han behövde det, därimot köpte snyggaste killen i skolan det som egentligen inte behöver det alls och gav mig orden: Man måste börja tidigt, vill inte se ut som en rakad pungkula när jag är 40! Hahaha!

Ska till bussen om en timme så ska alldeles strax ta och göra mig iordning, men det går lånsamt så här tidigt oavsett om jag är pigg eller inte det går i vågor.

Börjar min dag i skolan med matte, ser verkligen fram emot det .. INTE. Oh lektionerna är inte alls roliga nu när jag inte har Johan och prata bort halva lektionen med!

*slängpuss*

Kommentarer
Postat av: Niklas

Svar: Jag med =)

Postat av: Niklas

Hahaha vilken rolig dröm =)

2008-08-27 @ 07:11:57
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback