Hej Örebro!

Det känns faktiskt lite konstigt att sitta här i lägenheten igen nu när man är van vid sitt lilla rum och att man haft folk i samma lägenhet i typ 2 och en halv månad.

Träffade Sisse när jag kom fram typ eller först fick jag går runt och leta efter personalen i evigheter så jag fick tillbaka min nyckel sen hann jag bara packa upp innan Sisse ringde på dörren. Vi satt och prata ett tag innan vi drog in till stan och hennes familj hon bodde i innan och hämtade lite grejer och gick på ICA och hadlade lite mat. Sen har vi lagat mat och bara suttit och pratat.

Jag håller på försöka plocka lite här, såg rätt jävligt ut när jag kom. Värre än jag minns, men har väl förträngt det, haha! Jag gick ju ipp vid 09:00 idag men är ändå pigg nu, är säker övertrött eller nåt sånt. Ska nog ta och fixa lite mer innan jag går och lägger mig.

| Godnatt iallafall! Hörs imorgon. Puss ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback