Hello Gävle!

Nu är jag i Gävle över helgen det känns riktigt skönt faktiskt.

Skolan idag har ritkigt tråkig det var bara jag och skabbet på lektionerna fast på matten satt Mimmi med och sen gick jag, Sisse och Daniel och åt lunch tillsammans med Johan och Thomas innan vi drog till stationen, och Johan frågade hur jag mådde på lördagmorgon efter att jag festat på fredagen och ringt och väckt honom vid 02:00 och så kollade Thomas (fd engelskalärare) på mig och frågade vad jag hade sysslat med, haha!

 På tåget höll vi först på att dö av en skrattattack sen satt vi mest och kollade på film.

Och Sisela har såna söta komentarer:
"Krymper dom?!" Hahah!

Jag ska alldeles strax göra mig klar för sängen jag är grymt trött, hörs imorgon. Godnatt!

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback