Inte konstigt när jag bara ser dårar *sjunger*

Ibland undrar jag om jag bor på ett dårhus eller ja okej det är en gammalt mentalsjukhus jag bor på men jag börjat tro att många av eleverna här hör hemma här bland spöken och dårar.
Skulle faktiskt vara rätt skönt att bo själv men tror det blir lite för ensamt för mig, jag behöver folk omkring mig nästan hela tiden.

Kollat på family guy och simpson hos Sisse sen gick jag över till mig, jag är grymt trött idag  eftersom jag sov så dåligt inatt så jag tänker faktiskt lägga mig alldeles strax, bara tvätta mig och göra mig klar.

Dagens skratt:
Jag och Sisse klev av bussen och prata lite med Andre när han säger till SIsse:
- Ska du följa med och suga av mig?
Sisse:
- Visst om jag hittar den!

Haha, gud vad jag garvade.

Imorgon har jag min första samhälls lektion och min första engelska lektion för denna terminen, engelskan börjar 08:20! Jag dööör!

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback