Jag hatar regn!

Det har varit en kanon dag idag även om vädret är piss och man ser ut som en dränkt katt.
Sisse och jag var iväg till ÖB och handlade lite, åt oh sen har vi mycket mer, vid 18:30 typ gick vi till mig och kollade om Rosemarie hade kommit och det hade hon, sen åkte dom iväg för att hämta nåt och jag oh Sisse gick och pratade med personalen och fixade ett element åt Sisse.

Sitter och halvsover just nu och Sisse sitter i telefon, vi ska väl träffa Rosemarie en sväng till innan jag lägger mig.

Ibland har jag och Sisse världens bästa humor, eller egentliigen sämsta men enligt oss är den bra. HAHA!

Har skämt ut mig idag också men det bjuder jag på, inte mitt fel att han är snygg som satan och jag sa det till honom förut.

| Kanske skriver nåt sen annars hörs vi imorgon! Puss ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback