Känns som jag dör en långsam och plågsam död.

Ligger och halv sover i typ 20 min åt gången innan jag får världens hostatacker och så har det hållt på sen jag la mig nu. Och inte nog med det, vaknade nu för typ 10 min sen och är alldeles täppt i näsan, låter som jag pratar i en plåtbruk.

Ligger och funderar på hur jag ska bli pigg tills imorgon för då vill jag gärna se The Poodles nere på stan även om jag ganska nyss sett dom live men dom är så bra.
Men just nu är lördagen viktigtast, jag kan inte missa Noice.

| Ska försöka sova några timmar till innan jag ska se Våra bästa år 12:50, beroendeframkallande ju! Hörs senare, puss ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback