Knarkar vicks blue.

Just nu känns det som om jag hostat sönder lungorna och att dom nu är på väg ut, det är nog hostan som är värst när man blir försyld. Idag har jag bara legat i en fåtölj och sett på tv, mest massa skräp.

Känner mig iallafall lite piggare nu vilket är ett bra tecken, men tror iallafall jag håller mig inne imorgon med trots att cityfesten börjar imorgon men jag kan gå torsdag, fredag och lördag. Jag hoppas jag får träffa er skulle vara så underbart, det var så längesedan.
Ska prata med Sandie imorgon också oh se ifalll hon kommer in till stan nåt.

Ibland tycker jag inte om tiden, kan inte komma fram till om jag tycker tiden går för fort eller för långsamt men jag tror faktiskt att det är båda delarna. Sommarlovet har gått så snabbt och skolan börjar snart men det har ändå gått i singelfart. Men det bror väl på att man både längtar efter saker och ting men även vill sakta ner saker.

Jag vet att jag har massor av saker att se fram emot och jag längtar verkligen efter det, det kommer bli så jävla kul. Och sen längtar jag efter Örebro, min lägenhet och mina vänner.
Men sen finns det saker jag vill ska vara långt bort men också är väldigt nära och snart sker.

Och jag har bestämmt mig, jag ska verkligen försöka. Jag vet att allt skulle bli bättre då och många känslor och tankar skuile försvinna.

| Nattinatti på er! Tror jag ska sova strax så jag blir pigg och kry igen. Puss ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback