Låång natt!

Ja det blev inte mycket sova inatt alls, jag blev kvar hos Rosemarie hela natten och Ågren kom också. Vi hade grymt kul, haha mer ska jag inte säga.

Men dagen idag har varit grymt lång och jag är så jävla trött! Jag sov i typ 2 timmar inatt, som tur fick jag och SIsse gå klockan 11:00 typ för hon är förskyld och jag har satont i min fot så vi åkte hit eller ja till Sisse och kollade på tv hela eftermiddagen innan Rosemarie kom.

Vi har sett på film inne hos henne nu och nu har hon åkt till Kunta och Sisse gått hem och lagt sig för hon är inge pigg, jag ska också ta och lägga mig snart så jag kan sova ut lite eller ja jag börjar ju 08:20.

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback