Markus Fagervall - If you don't mean it.

Jag är käär i den låten just nu den är så vacker, precis som honom! Hans namn passa verkligen honom, fager som få.

Blev bara en snabbis på köpis idag, kom hem runt 15:00 och har legat och vilat för jag har haft en otrolig huvudvärk, brukar aldrig ha huvudvärk men när jag väl får det så är den hemsk.

Ska ta och se en film snart med broder D tror jag sen blir det att sova, jag behöver ta igen all sömn jag förlorat under veckan i skolan.

Skriver kanske nåt mer senare annars blir det ett inlägg imorgon innan jag åker till Örebro.

*slängpuss*

Kommentarer
Postat av: rosemarie

Vill du ha nya gratis kläder? Senaste modet? Kolla in min press för mer information! Kan ju inte vara sant? Vist är det fantastiskt? :)




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback