Nya kategorier.

Idag har jag inte gjort mycket men är iallafall mycket piggare, fortfarande ont i magen och ryggen men det kan man få ha länge bara för man hostar. Funderar på vad jag ska göra nu, känner mig rastlös så jag funderar på att städa mitt rum ser ut som en bomb slagit ner.

Jag måste ta och fixa min praktik nu i veckan, har typ glömt bort det helt under sommaren och det lär vara fixat tills på fredag så det är lite bråttom.

Såg en bra film med mamma idag 8 dagar var att leva hete den fast på engelska, Eight days to live. Om en kille som kör av vägen och ingen vet att han gjort det, dom anmäler honom försvunnen och polisen ger honom 8 dagar att överleva där ute.

Har fixat med mina kategorier på bloggen också, lite smått bara.

| Hörs kanske sen, godnatt annars! Puss ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback