Planer kan ändras fort, haha.

Precis klivit ur sängen, fast va uppe vid halv åtta och fixade lite.

Igår eftermiddag gick jag, Sisse och Rosemarie till Ica för vi skulle handla lite sen skulle jag och Sisela se på Jönssonligan klockan 20:00, typ precis när filmen var slut kom Rosemarie och vi prata en stund och vi prata med hennes kille och bestämmde oss för att dra dit på festen han var på.

Blev inte den fest vi skulle på frånbörjan utan hamnade i hemma hos Kunta istället, var riktigt kul det med fast jag drack lite för mycket. Jävla dryg väg hem sen, tog typ tre gånger så lång tid som det borde.

Natten slutade väl inte sådär kanonmysigt men hade riktigt kul före det iallafall. Hände lite saker som jag inte skriver här, haha dióm stannar hos oss.

Tror jag ska försöka få i mig en macka och lite apelcinjuice för min oboy är hos Sisse se igår. Sen ska jag nog göra mig iordning och se om vi ska åka in till stan hon och jag.

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback