Sjunger och packar.

Vart hos Sisse ett par timmar och snackat massa och garvat men det är ju ingen ovanligt när det gäller oss, haha!

Nu håller jag på att packa lite små grejer jag ska ha med mig hem bara det är ju inte mycket alls bara över helgen och så sjunger jag som faan, är övertrött och rätt så lycklig tror jag. Föresten så råkade jag somna idag vid 15:30 till 17:30, jag var såå trött och skulle bara lägga mig och vila huvudet ett par minuter.

Ska ta och packa klart och göra mig färdig för sängen så hörs vi kanske imorgonbiti annars så skriver jag när jag kommer hem till Gävle, behöver komma ifrån Örebro nu om så bara för 2 dagar dom första veckorna i skolan är alltid påfrestande.

*slängpuss*

Kommentarer
Postat av: Niklas

Svar: Ok. Jag får olika svar av alla. Hehe. Själv är jag nog mest färst vid den vita tror jag. Men jag vill ha alla 3. hehe




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback