Slutade tidigt.

Kom hem för typ 20 minuter sen men slutade 11:45 idag, riktigt skönt sem följde jag med Sisse och Daniel på stan för dom skulle fixa en uppgift.

Brandlarmet gick i skolan idag också, haha! Samling utanför skolan men larmet funkade inte överallt så alla hörde inte, som Sisse och Daniel. Har fått mitt busskort idag också, äntligen!

Ooh deras leenden gör mig så glad! Dom är vackra dom där där två karlarna. Men fel på dom båda, haha! Den ena har tjej och barn och den andra lagd fel, synd för mig.

Nu sitter jag och kollar på Cityakuten och är grymt trött blir att bara ta det lugnt ikväll och packa, åker hemhem i morgon.

Skriver lite senare.

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback