Sometimes i just go for it.

Nu är jag på mycket bättre humör, tack för allt du sa mamma, det hjälpte verkligen <3 Jag börjar faktiskt se lite ljusare mot skolan även om det är en bit kvar innan jag  verkligen kommer tillbaka helt men jag vet att jag kan göra det och mina posetiva tankar finns alltiid ovasett.

Så fick jag vet att min nya granne blir Rosemarie, kan nästan inte bli bättre. Ha Rosemarie dörren mitt emot och Sisela typ 200 meter bort eller vad det kan vara, har inte räknat. Haha!

Imorgon blir det till att packa, packa och packa! Har fakktiskt inte packat något alls men är mest bara massa kläder, smycken och sånt som ska ner.

Ska se på Prison Break 01:15 innan jag sover sen måste jag gå upp i tid imorgon, sov till typ 12:30 idag och på lördag ska jag liksom upp vid 08:00.

Oh jag har tröttnat på min hår nu, längtar verkligen tills jag får fixa det. Försöker bestämma mig om jag ska ha rosa, röda eller vita slingor, det lutar mest åt rosa men bror på om jag hittar nån salong som har rosa slingor i äkta hår.

| Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

Haha längtar såååå! btw vi ses imorn=) ska flytta till heden då hehe :) <3<3<3




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback