The fantastic four.

Wow, jag är imponerad av mig själv. Jag har suttit och kollat på ett heeelt actionäventyr på tv och jag tyckte faktiskt den va riktigt bra, garvade en hel del också men det gör jag alltid med Sisse för vår humor äger allt.

Så har jag städat i badrummet, lite i hallen och köksbordet idag. Är lite kvar men det tar jag imorgon eller på tisdag.

Har ganska så nyss kommit in till mig har varit hos SIsse hela kvällen vi har sett filmen och sett fikat mackor och haft udda samtal, haha!

Nu sitter jag och lyssnar på massa bra musik oh sjunger är bara allmänt glad idag, synd att alla sover. Själv börjar jag 14:30 imorgon. Ska ha psykologi, det ska bli intressant.

Jag undrar om du verkligen förstår att jag blev besviken på dig, att jag trodde att du var bättre än alla andra men du bevisade att jag hade fel.

Jag hatar den där jävla geten!

Imorgon ska jag nog färga håret också, min utväxt börjar bli rätt störande när man ska fixa håret.

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback