Tiden går långsamt ibland.

( x ) Hamnat på sjukhus/akuten
( x ) Förlorat någon jag älskat
( ) Dödat någon
( x ) Bakat sockerkaka
( x ) Velat dö
( x ) Lyssnat på samma låt en hel natt
( x ) Ätit godis istället för att gråta
( x ) Varit ordlös
( ) Hatat värme
( x ) Skrivit på någons arm
( x ) Dissat någon som ringt på min mobil
( x ) Dissat någon som gillar/gillat mig
( x ) Hatat någon som jag egentligen älskar
( x ) Ångrat mig
( x ) Varit svartsjuk
( x ) Har ätit middag med någon jag tycker om
( x ) Trott på det övernaturliga
( ) Har hatat mina föräldrar
( ) Ätit jättemycket och sedan spytt
( ) Hatat min kropp och mitt utseende
( x ) Spelat gitarr
( x ) Sjungit i duschen
( ) Har sett någon död människa
( x ) Har vibrerat av nervositet
( x ) Slängt porslin i väggen
( ) Tyckt att pengar är viktigare än nåt annat
( x ) Gillar inte då folk frågar mig saker
( ) Srömmer ofta mardrömmar
( x ) Skulle kunna döda för någon
( x ) Har ett smeknamn
( x ) Somnat på golvet
( x ) Hånglat/kyssts på tunnelbanan/stationen
( x ) Åkt buss genom halva sverige
( ) Kastat mig framför ett fordon
( ) Brutit kontakten med någon för en kyss
( ) Tagit min kompis flickvän/pojkvän
( x ) Cyklat utan händer
( x ) Känt mig som ett as
( x ) Kysst mig själv i en spegel
( x ) Viskat i någons öra
( x ) Skrapat upp knäna
( x ) Tuggat på ett grässtrå
( ) Hållt i en orm
( x ) Varit så full att jag inte kunnat gå
( ) Trott att jag varit odödlig
( ) Kastat min telefon i vattnet
( ) Vaknat av att jag gråter
( x ) Har gråtit i någons närvaro
( x ) Önskat mig ett liv med en speciell person
( ) Har sprungit en kilometer utan uppehåll
( ) Har aldrig ätit fisk
( x ) Har sett en film mer än tjugo gånger
( ) Kysser med öppna ögon
( ) Gillar att städa
( ) Har varit lunarnörd
( ) Kan tre eller fler språk
( / ) Har bra självförtroende
( ) Tror på gud
( ) Är en negativ jävel
( x ) Frömt att jag varit död
( ) Är dålig på att säga nej
( x ) Har någon gång känt dödslängtan
( x ) Avskyr matte
( ) Har varit på hultsfredsfestivalen
( x ) Har tittat på stjärnorna med en varm känsla i bröstet
( x ) Hade gosedjur som liten
( x ) Har förlorat en nära vän
( ) Är emot abort
( x ) Faller nästan alltid för fel personer
( x ) Skulle kunna ge vad som helst för någon just nu
( x ) Gillar muskler
( x ) Hatar mjölk
( ) Tycker att alla som inte kan slåss är veklingar
( x ) Verkligen hatar att gå till tandläkaren
( x ) Gillar att kasta folk i snön och snömula dom tills dom ber om nåd
( x ) Vet hur det är att älska någon som är alltför långt borta
( x ) Älskar någon

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback