Me like Sex and the city.

Idag vaknade jag runt 6 på morgonen med riktigt hög feber och typ helt borta så jag somnade om igen och sov till typ 16:30 oh det behövdes verkligen, har typ sovit bort febern.

Jag kollade på programet för cityfesten igen och såg att jag hade sett fel och att Noice spelade imorgon och inte på lördag så jag hoppas jag är lika pigg imorgon som jag känner mig nu för jag måste se dom och så ska jag tralla runt på stan och kolla med Rosemarie. Kanske träffa Sandie också, bror på om vi är där samtidigt.

Sitter och pratar med Rosemarie och så väntar jag på att Sex and the city klockan 23:00.

| Hörs nog inge mer ikväll, nattinatti! Puss ;*



Kommentarer
Postat av: Niklas

Shit vilken snygg design =) Måste säga att jag älskar den =)



Missa inte tävlingarna som dyker upp i min blogg snart =) Du vann ju förra. Du kanske har turen med dig igen =)



Kram




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback