Tidsfördriv i skolan ..

Senaste impulsköp: Tuggimmi.

Färg du hatar: Orange!

Nått som gör dej förbannad: Lögner, otrohet, falskhet & skitsnack.
Tidigaste barndomsminnet: Typ när jag var runt 2 och ramlade ner i stentrappan.
Första frågan du ställer till en ny bekant: Vad heter du?
Pryl du inte kan vara utan: Mp3 och mobil.

Tidningar du prenumererar på: Ingen just nu.
Du gör med 100 upphittade kronor: Stoppar i fickan
Nån du saknar: Jessy och Fredrik.
När grät du senast: I lördags när jag såg en film.
Du tycker det är tantvarning/gubbvarning då: Bingolotto går före fest.

När är du gammal: Jag ska vara forever young!
Svart eller vitt? Både och!
Mjukt eller hårt? Haha? Beror väl på vad.
Homo eller hetero? Hetero
Höger eller vänster? Höger.
Loket eller Oldsberg? Loket ofs!
Göteborg eller Stockholm? Stockholm.
Landet eller storstan? Storstadsbrud.
Kram eller puss? Både och.
Vagn eller buss? Rätt längesen jag åkte vagn faktiskt, haha!
Hyrfilm eller bio? Bio.
Gräs eller grus? Gräs
Piggt eller opiggt? Piggt.
Pasta eller potatis? Pasta
Tjänare eller tjäna? Tjäna förmodligen.
Is eller mjukglass? Mjukglass
Natt eller dag? Natt.
Felix eller Heinz? Heinz.
NK eller Myrorna? NK
Marsvin eller hamster? Marsvin.
Rakad eller orakad? Rakad.
Biffig eller mes? Biffig ; )
Blåögda eller brunögda? Blåa.
Popsnöre eller sportfåne? Popsnöre.
Naken eller pyjamas? Pyamas.
Linda Skugge eller Linda Rosing? Linda Rosing.
Peter Stormare eller Peter Jihde? Peter Stormare is my man!
Kaffe eller te? Te.
Se filmen Festival eller stirra in i en vägg 90 min? Se filmen.
Plastbestick eller plastbröst? Plastbestick.
7-eleven eller Pressbyrån? Pressbyrån.
Glasögonorm eller linscooling? Båda.
Plugga eller jobba? Jobba.
Planka eller pröjsa? Pröjsa.
Yngre eller äldre? Äldre.
Lång eller kort? Lång.
Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt? Det beror på.
Tycker du om ord? Det gör jag.
Nämn namnet på en tennisspelare? Björn Borg.
Finns det något du ogillar starkt? Våldtäktsmän och pedofiler!
Vill du be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv? Jag kan själv.
Är du svartsjuk? Det händer väl.
Vad gjorde du igår kväll? Kollade på Family Guy med Sisse och åt kladdkaka.
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan? JAA!
Använder du bokmärke eller gör du hundöron? Hundöron.
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av? Vingklippt ängel.
Tycker du om att gå i skolan? Nej inte speciellt.
Vilket ämne gillar du bäst i skolan? Psykologin.
Vilket ämne gillar du sämst i skolan? Matematik.
Har du fortfarande kontakt med någon från din klass ( i grundskolan) ? Yes sir!
Tycker du det var bra att den 6 juni blev röd dag? Röda dagar är alltid bra.
Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta? Hora, haha. Toalettstädare.
Hur skulle du reagera om en nära "kom ut ur garderoben"? Har redan händ, stöttar till 110!
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den? Antagligen.
Vad är det första du tänker på när du vaknar? "Vad är klockan"
Är du troende? Nej, jag tror på mig själv that's it!
Tycker du om stearinljus? Love it.
Använder du hårbalsam? Yes i do.
När blir man vuxen? När man är mogen och kan ta ansvar över sig själv och sitt liv.
Vilken färg har din tandborste? En rosa.
Har du lök i köttbullarna? Jadå.
Hav eller sjö? Hav.
Har du någon skrivare? Nej.
Vad har du för väckarklocka? En svart liten sak.
Hur ofta klipper du tånaglarna? När det behövs.
Har du hår på ryggen? Alla har väl hår på ryggen, dock ytterst lite och väldigt osynligt.
Har du åkt ambulans någon gång? Jodå.
Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak? Saltlakrits.
Chips/ostbågar/jordnötsringar? Chips.
Äpple eller Päron? Äpple.
Äter du fiskbullar? Ja.
När klippte du dig senast? Vet inte.
Vad kollade du senast hos doktorn? Knät.
Har du fått riktig massage någon gång? Ja.
Tycker du om rökt kött? Ja.
Vilken är din favorit på Mc Donalds? Gillar inte donken speciellt.
Burger King, Max eller Mc Donals's? Max.
Platt eller vanlig dataskärm? Laptop.
Vad har du för mobiltelefon? Nokia.
Hur betalar du dina räkningar? Autogiro.
Dammsög du bakom soffan sist du dammsög? Har ingen soffa.
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor? Oreda.
Hur stor hårddisk har du? Inte fan vet jag.
Har du överkast på sängen? Ja men använder det inte.
Har du brutit något någon gång? Nej.
Lever din mormor? Ja.
Har du varit med på TV? Nej.
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? Pugga.
Använder du tofflor? Självklart.
Använder du morgonrock? Ibland.
Är du en Besserwisser? Nej
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen? Dricker inte mjölk.
Beskriv din humor? Udda och alldeles underbar, haha.
Ute- eller hemmakväll: Både och.
Salt eller sött: Både och.
Lyx eller budget: Lyx.
Sommar eller vinter: SOMMAR!
När är du född: 17 mars 1989.
Vad har du på dig en ledig dag hemma: Mjukisbyxor och ett linne.
Favoritfilm: Finns så jävla många alltså.
Har du barn: Nej.
Födelseort: Gävle
Smeknamn: Carro av don flesta, Gullan av mamma.
Favoritfärg: Svart, vitt och rosa.
Drömprins: Brolle eller Wentworth Miller ; )
Har du varit kär: Oh yes!
Favoritlåt : Just nu.. Tillsammans!
Maträtt: Kyckling, lax och wook.
Favoritblomma: Syrén.
Favoritdricka: Fanta mango.
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Vita & en ljusblå fondvägg, inte jag som valt!
Vad gör du när du är uttråkad: Hittar på något.
Missbruk: Måste vara msn!
Vän som bor längst från dig: Jessy.
Vad retar du dig mest på: Mycket, ag blir lätt irriterad faktiskt.
Läggdags: När jag blir trött.
Husdjur: Cats.
Skostorlek: 39.
Syskon: Lillebror.
Favorit pålägg: Ost och grönsaker.
Om du var tvungen att skänka 25 000 till välgörenhet vem skulle få dom: Någon djurensrätt förening.
Bästa bok du läst: Vingklippt ängel.
Är du Internetberoende: Det är jag
Favoritparfym: D&G' - The one & Escada.
Gillar du snö: Yees!
När köpte du något åt dig själv sist: Igår, tuggumi.
Vilken film såg du på bio senast: Sex and the city.
Senaste köpta skiva: Minns inte.
Favoritgodis: Vet inte.
Studier eller jobb: Pluggar.
Bästa kompis: Har flera stycken!
Innerstad eller liten ort: Innerstad.
Någonting jag tycker om med mig själv: Jag försöker tro på mig själv in i det sista.
Någonting jag inte tycker om med mig själv: Mitt humör ibland.
Detta är jag rädd för: Ormar!
Tre saker jag vill ha varje dag: Sällskap, skratt och musik.
Tre saker jag absolut inte kan göra: Busvisla, stå på händerna och sjunga.
Detta tycker jag om att göra: Umgås och ha kul!
Detta vill jag göra just nu: Sluta skolan.
Detta borde jag inte göra just nu: Gå hem och lägga mig.
Bästa känslan: Lycka.
Värsta känslan: Ångest.
Något jag vill ha i present: Pengar.
Detta har jag på mig just nu: Jeans, tröja och palestinasjal.
Favoritkläder: Snygga toppar.
Stjärntecken: Fisk.
Färgen på mina ögon: Blåa.
Min längd: 160 cm.

Önskar jag var bättre på: Att tänka på mig själv & ta hand om mig själv.
Dagens dryck: Apelcinjuice.
Senaste saken du köpte: Tuggummi.
Senaste sak du sa: Okej när min lärare sa att vi skulle på HM på fredag.
Vad tycker du om dina grannar?: Bäst, idiot, idiot och idiot.
Laddar du hem musik och film från internet? Japp.
Vad är det bästa med julafton? Julklapparna & stämningen.
Vilka är de viktigaste personerna i ditt liv? Min mamma, Daniel och mina bästa vänner.
Vad föredrar du för sorts filmer? Skräck, draman och komedier.
Solar du ofta? Nej blir aldrig brun ändå¨.
Vad dricker du helst när du är törstig? Isvatten.
Vilken är din favoritglass?
Pecan-nöt.
Har du varit deprimerad? Ja.
Tar du droger?
Nej.
Är du kär? Nej.

 

Om 15 minuter slutar Sisela sin lektion!


Kommentarer
Postat av: Niklas

Oj vad många frågor =) Men kul att läsa =)




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback