Christmas Eve.

Julen är så mysig!

Har haft en fantastisk julafton med mamma och Daniel, sett på Kalle och ätit god mat. Fick superfina julklappar; dator, digitalkamera, kentbox, pengar till mp3 och tatuering, hemmaspa, bäddset, smink, halsband, en bok, presentkort, underkläder, ljus, parfym och ett tungsmycke. Tack såå mycket! <3

Danne och jag var ju iväg i måndags och köpte en gemensam julklapp åt mamma, vi köpte ett presentkort hos en fotograf plus en väggförstoring. Vi ska tillbaka den 5:e januari och ta bilder som mamma kan välja mellan, hon har ju bara syskonkort på oss sen vi var små så det var ju perfekt, Så fick hon ett bäddset, present kort och örhängen av mig. Danne fick en halskedja av silver.

Är så glaaad för min dator och kamera så nu kan jag uppdatera här igen och lägga upp bilder på bdb och även här lite då och då när jag känner för det.

Hoppas alla haft en mysig julafton!

Det blir nog inga mer uppdateringar idag men imorgon när jag vaknat! Nu slipper ni mig inte längre *blinkblink*

*slängpuss*










Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback