Det blev körslaget istället.

Pallade inte se det andra programen för dom var så tråkiga så jag kollade på Körslaget och lite på Sing a long eftersom söta Kicken var med *blink*

Nu sitter jag här och sjunger för full hals, haha! Jag skulle inte klara mig en dag utan att lyssna på musik och sjunga!

Usch, jag känner trycket på mig att jag har massor att plugga och det vet jag att jag har också men jag klarar det helt enkelt inte, motivartionen finns inte där och bara tanken på skolan och skolarbeten så kommer känslan i magen som bara växer ock växer. Om det inte vore för alla vänner i Örebro och att jag är klok nog att veta att jag behöver en utbildning för att få ett bra jobb så hade jag antagligen lämnat Örebro förlänge sen.

*slängpuss*

Kommentarer
Postat av: test

dasdadad




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback