Huvudvärk.

Har legat i sängen hela förmiddagen med huvudvärk men nu är den nästan borta, har precis varit upp och ätit frukost och nu ska jag sätta mig och bläddra igenom den nya hm katalogen som kom med posten idag.

Sen vet jag inte vad som händer, skulle egentligen följa med mamma och fixa resan men det fixade hon själv istället. Usch jag ser inte fram emot vaccinationssprutorna men det är helt klart värt det, haha!

Min nya mp3 är såå söt när man stänger av den, då säger den See you later... hihi.
Säger detsamma nu!

*slängpuss*

Kommentarer
Postat av: Niklas

Svar: Ja jag älskar också Sex and the city. Jag är helt fast. Jag kan inte sluta kolla när jag väl har börjat. Sen ska det bli kul att se filmen när jag är klar med serien =)




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback