I'm soo tired!

*gäääsp*

Halv ligger i sängen och lyssnar på Green Day,  försöker hålla mig vaken ett tag till så jag inte behöver vakna astidigt imorgon för det är skitdrygt och dagen känns så där evighetslång.

Imorgon är det sista dagen på 2008, tänker skriva några meningar om mitt 2008 imorgon.

Fick föresten mitt mobila bredband idag men dom har tydligen skickat ut fel kort till massor av kunder i Sverige och till mig med såklart men jag har ju internet här ändå som tur är.

Wake me up when september ends ,,, *sjunger*

Jag längtar galet mycket efter att få åka iväg till Hurghada nu, bara få sola&bada, dricka paraply drinkar och slippa kylan här i Sverige.

Nu ska jag gå och se på Navy CSI med broder D.

Godnatt!


*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback